Persoane interesate

luni, 18 aprilie 2011

Te urasc ..!

1 . Te urasc pentru ca nu te pot uita . 
2 . Te urasc pentru ca m-ai facut sa te iubesc . 
3 . Te urasc pentru ca inca te mai iubesc si tu nici macar nu iti mai amintesti de mine . 
4 . Te urasc pentru ca imi spuneai " te iubesc " cu numele altcuiva pe buze . 
5 . Te urasc pentru ca mi-ai dat vise dar dupa aceea mi le-ai luat inapoi . 
6 . Te urasc pentru fiecare lacrima cazuta in noptile tarzii cand nu puteam adormi . 
7 . Te urasc pentru ca nu mi-ai zis si am aflat de la altii . 
8 . Te urasc pentru ca m-ai facut sa vibrez in prezenta ta . 
9 . Te urasc pentru toate acele sentimente care mi-au infundat sufletul  iar apoi mi l-au distrus . 
...   Dar cel mai mult te urasc pentru ca nu pot sa-ti spun ce simt pentru tine , te urasc pentru ca nu ma lasi sa te iubesc  ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu