Persoane interesate

duminică, 15 iulie 2012

Fears.

Ştiu că e aproape miezul nopţii şi că dormi. Ştiu că dacă am să-ţi pun mâna în păr ai să zâmbeşti în somn . Mi-am strâns picioarele sub mine pentru a putea să te privesc cum dormi.  Aş vrea să te trezesc să-ţi spun ceva, dar încă stau să mă gândesc ce. Uşa a rămas întredeschisă şi scârţâie. Dormi adanc şi eşti liniştit. Se vede pe faţa ta că eşti fericit. Normal ca esti fericit ...  În lumea ta totul e aşa simplu. Poate chiar prea simplu. Pentru tine e asa uşor să clădeşti ceva. Totul e zâmbet şi nimic nu e durere, ochii nu au lacrimi şi sufletele piele. Niciodată nu te-ntrebi dacă ce vrei tu e ce vreau şi eu. Pentru că nu îţi pasă. Şi e vina mea că am lăsat-o să fie aşa. Dar m-am obişnuit şi altfel n-aş putea fi. Mi-e de-ajuns uneori colţul de suflet care mi l-ai lăsat. Rareori mă plâng, dar deseori vreau mai mult. Te-as trezi sa-ti spun ca nu mai pot, dar n-am destul curaj…
Dar inca astept ... astept sa vina si ziua aceea in care iti voi spune tot ce am pe suflet . Insa acum , daca ti-as spune ai fugi , asa cum faci de obicei . Iti este frica de iubire ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu