Persoane interesate

duminică, 8 iulie 2012

Te-asteapta marea ...


532190_471155856245651_1486878651_n_large
Inima ta se zbate a vara când păşeşti prin nisipul fierbinte . Iti dă vânt cald şi tu vrei să ningă. Ai răbdare. O să vină şi iarna , la randul ei . Deschide-un ochi şi caută un colţ de geam să te uiţi prin el. Te-asteapta marea la fel cum te-am asteptat si eu luni de zile , iar tu nici nu vrei sa te uiti la ea . Hai să-i dăm drumul. Să mergem pas cu pas prin locurile în care obişnuiam să mergem, să simţim clipă cu clipă fiecare tresărire . Poate aşa o să ne dăm seama unde am călcat strâmb , unde nu ... Te-am tras de mână de prea multe ori. Am încercat să-ţi arăt că vara e încă a ta , ca inca mai putem sta pe plaja amandoi , macar o noapte . Eu ar trebui să fiu cea care refuză, nu tu. Tu te ascunzi sub pătură încă. Ţi-o fi frică să te uiţi înapoi. Lasă, am să-i dau eu vântului voie să se plimbe prin părul meu şi-am să calc singură pe străzile întunecate , aşa cum făceam şi înainte, chiar dacă tu păreai să mă ţii de mână. Te-asteapta marea ! Las-o sa te curete de toate gandurile rele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu