Persoane interesate

luni, 9 mai 2011

A fost ...

- A fost frumos ...o joaca de copii...
- A fost mai mult decat o joaca de copii ...
- A fost amuzant ...
- A  FOST ! Nu va mai fi niciodata ..oricat de tare ne-am dori amandoi !
- De ce ? Hai sa ne prefacem ca dam timpu inapoi!:)
- Ca sa ...sufar din nou , si din nou ?:)
- Nu vei  mai  suferi nici macar o data ...
- Ma crezi atat de naiva ?!? Te cunosc ! Cand zici tu "o data" inseamna "de o sumedenie de ori " . 
Stai calm ...m-am obisnuit sa fac fata la figura aceea de catelus , cu ochii mari , pe care o faci si toate fetele iti cad la picioare . Ti se pare frumos , nu ? Normal ... uite cate se tin dupa tine :-j . 
- Mda.. spui asta ...nici macar nu iti mai aduci aminte ca , fara pic de experienta am venit , te-am luat in brate si ti-am spus " O sa fii a mea pentru toata viata !"
- Si de unde sa stiu eu ca nu minteai ? De foarte putine ori spui adevarul ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu