Persoane interesate

miercuri, 4 mai 2011

Poate ...

Poate intr-o buna zi vei veni la mine sa vorbim ...
Poate iti vei cere iertare...
Poate vei dori sa ne impacam ...
Poate imi vei aduce aminte de momentele petrecute impreuna cu speranta ca imi va parea rau ca acum nu mai poate fi la fel ca atunci ...
Poate ma vei implora sa te iert...
Poate imi vei promite ca vei fi alt om , ca nu vei mai face aceleasi greseli ...

Poate crezi ca inca te mai iubesc ...dar sunt deja plictisita de minciunile tale :-j SINCER . Nu m-as intoarce la tine pentru nimic in lume . Acum suntem doar EU si TU .Nu mai suntem NOI de mult timp . Fiecare o luam pe drumuri diferite , fiecare isi vede de viata lui ....si asa mergem mai departe! 

Si lucrul care ma deranjeaza foarte tare este ca  inca crezi ca ma voi intoarce la tine . Ca intr-o zi voi veni la tine si imi voi cere iertare chiar daca nu am gresit cu nimic ...cel putin asa cred .
Eu doar am stat acolo si te-am privit . DA ! EU ERAM ! Nici o zi nu trecuse de cand nu mai vorbeam si tu erai cu EA . Si stateam linistita , fara sa spun nimic . Stateam si te priveam cu ochii sclipitori . Dar ei nu sclipeau de fericire  . Lacrimile care nu le lasam sa cada pe obraz ii ajutau sa sclipeasca.  Dar acum nu mai exista VOI . Si EA a realizat cate minciuni si defecte ascunzi dupa chipul acela angelic de baiat sincer ...si vei continua pana cand iti vei da seama ca o fata nu o -vrajesti- cu zambetul , cu corpul , cu calitatile tale fizice nemaipomenite . Nu conteaza daca le ai pe toate acestea . Daca in interiorul tau esti acelasi copil fara sentimente ...aceste defecte vor iesi la iveala cu timpul si nici tu nu te vei mai simti confortabil in propriul tau corp . 
                                                             Sfarsit 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu