Persoane interesate

sâmbătă, 25 iunie 2011

Eu cu mine , incotro ? -partea a III-a -


Eu...
Pentru ca aici am gasit spatiul in care cred ca pot sa ajut pe cei care poate se regasesc in profilul meu existential , mi-am propus sa fiu sincera si sa va spun ca uneori , din prea mult sentimentalism , romantism , sensibilitate , incredere , empatie ori afectivitate , ajungi sa traiesti numai pentru altii si poti ramane sclavul propriilor slabiciuni , fara sa mai poti sa te bucuri cu adevarat de viata .
Cum imi definesc personalitatea ?
Cred ca defapt sunt o fire introvertita si visatoare . Cand simt nevoia , imi caut alinarea in singuratate , fara sa supar sau sa deranjez pe cineva . Ma retrag , imi ascult intuitia  si-mi privesc sufletul .
Cum reactionez cand imi este bine ?
As putea spune ca sunt aceeasi , dar nu e asa . Uneori , cand imi este bine reactionez in moduri total neasteptate . Dar uneori , nu pot spune ca ma entuziasmez in mod exploziv . Mai des ma intristez cand ma intalnesc cu rautati , invidii sau razbunari intre oameni .  Imi pare rau dupa unele persoane la care tin mult , dar care nu pot sa-si depaseasca subreda conditie a proprilui suflet inecat in frustrari personale pe care poate nu si le recunosc si de aceea poate nu si le pot corecta .
Ce ma bucura ?
Ma bucura conversatiile utile , pozitive (nu barfele) , calatoriile frumoase -de neuitat , arta si frumusetea naturii . Ma bucura familia mea si prietenii care imi sunt alaturi , si calatoria cu ei prin viata .
Ce ma deranjeaza ?
Lucrul care ma deranjeaza cel mai tare este ca ne consumam inutil pentru lucrurile si intamplarile neplacute pe care viata ni le aduce in cale , dar pe care noi nu le putem schimba . 
Cum as fi daca ar trebui sa ma reinventez ?
Daca ar trebui sa ma reinventez , nu as schimba nimic in ceea ce ma face sa fiu cine sunt . As renunta doar la a ma risipi in o mie de zari ,cu pretul uitarii de sine .
Eu pana acum . Eu cum voi fi maine .
Pot sa spun c-am fost uneori naiva si-am avut prea repede incredere in unele persoane . N-am reusit si nici nu cred ca se poate vindeca aceasta slabiciune , dar poate fi depasita . Am inceput sa privesc profund oamenii in sufletul lor si am constatat ca in fiecare exista sansa de a invata ceva nou . Pentru fiecare dintre noi , fericirea si succesul in viata pot fi definite in moduri diferite . Eu , imi voi planifica succesul , sper ca nu-mi voi pierde entuziasmul , chiar daca uneori atingerea anumitor obiective propuse mi se va parea imposibila .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu