Persoane interesate

luni, 21 noiembrie 2011

I'm coming home ...

Maine vin acasa ! Sa ma astepti .
Promit ca am sa iti spun unde am fost . Si , de data asta am sa-ti spun si cand mai plec . Dar sa stii ca oricat de departe as pleca , am sa vin . Am sa vin sa-ti mangai tamplele si sa ma joc prin parul tau moale . Sa ma asez iar in sufletul tau si sa-mi pun usor capul pe al tau umar .
Te rog sa ma lasi sa dorm ! Am obosit alergand atata timp .
Sa nu mai lasi singura . Tine-ma de mana ..chiar si cand dorm . Dac-o sa zambesc prin somn , sa stii ca e pentru ca te visez stand cu mine si alintandu-ma .
4762641453_1c3ae8f67e_z_large
Si daca tot m-am odihnit , promit ca am sa-mi fac curat in suflet si in inima . Am sa-mi ordonez cateva rafturi din dulap .
Iti promit ca maine vin sa-ti fac cafea si sa-ti cumpar tigari . Mi-e dor sa am grija de cineva !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu