Persoane interesate

marți, 1 noiembrie 2011

Vand loc de parcare !

Tumblr_ltj1ugyibi1r13a09o1_500_large
Daca vrei sa treci peste o femeie,sa o cunosti , tramsform-o in literatura. Dureaza cateva nopti bune (si foarte obositoare ) , dar apoi te poti uita din nou imprejur la tot ceea ce e de gen feminin, poti calca din nou prin cafenele si pe stradutele din zonele retrase ale Romanului. Poti chiar saruta din nou, caci scrisul curata stomacul de fluturasi si buzele de gust. Apoi ,si padurea moare din dragoste, desi nu a aflat niciodata ce inseamna DRAGOSTE cu adevarat .
Femeile sunt ca locurile de parcare construite odata cu primele blocuri: inca mai pastreaza placuta cu numele proprietarului, desi el a murit de foarte mult timp .
Exista o multime de lucruri pe care inca nu le-am invatat ... dar imi e ciuda cel mai tare , ca nu am invatat pana acum sa ma dezindragostesc. Mi-au sters trasatura responsabila de asta inainte sa ma nasc si acum, cand umblu prin oras , stationez pe locurile fostei mele romante sperand inca sa fiu sarutata de al meu proprietar .

!Vand loc de parcare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu