Persoane interesate

vineri, 28 octombrie 2011

Adio ...

Nu avem timp de vorbit. Buzele le folosim doar la sarut, desi ne iubim dupa un calendar, la ore fixe sau in perioade scurte, tot mai rapide si previzibile. Cand ma saruti o faci cu egoism..nu pentru ca vrei, ci pentru ca nu vrei sa iti fie dor mai tarziu, sa nu te uiti pe geam nestiind cum ar fi fost sa ma saruti in ploaie, sub acoperisuri inguste . Sunt o parte din calendarul tau digital, am alarma proprie si reminder pentru vineri la ora sase .(cel mai probabil la sapte ) . Impart data cu inca o zi de nastere si o simulare, te impart pe tine intre cat mai multe mesaje si dedicatii diluate. De fapt ne diluam amandoi pana cand aleile pastreaza doar urme vagi .
Sunt fragmentata in etichete de carti si dedicatii pe prima pagina, acte de identitate si mesaje. Trebuie sa ma adun seara din toate colturile casei si sa ma reasamblez pe perna inainte sa adorm . Nu mai am timp sa fiu un singur om, nu mai am nici macar timp sa fiu in toate zilele de vineri din calendarul tau. Poate ca a venit momentul sa imi mai amputez o identitate.
Preferam sa iti spun , la sfarsitul mesajelor "Te iubesc !" sau "Mi-e dor de tine !" ..dar acum iti spun doar ADIO ..! Adio , scumpul meu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu