Persoane interesate

miercuri, 27 iulie 2011

Cum reactionezi in cazul unei despartiri ? Cum te comporti intr-o relatie ?

T : Iubitul tau te-a parasit in urma cu o luna . O parte din lucrurile lui sunt inca la tine . Ce faci cu ele?
M : Imi satisfac placerea de a le vedea arzand...
T : N-ai mai vorbit cu fostul tau iubit de aproape 2 luni . Intr-o zi , te suna sa te invite la masa . Cum reactionezi ?
M : Nu are decat sa se roage de mine , raspunsul meu va fi negativ :)!
T : Cum te comporti in prima saptamana de la despartire , presupunand ca el este cel care te-a parasit ?
M : In orice caz nu'mi tai venele xD so...girls let's have some fun!
T : Esti adepta dulcegariilor intr-o relatie ?
M : Pff..nu pot spune ca sunt..adica ori cu , ori fara , va fi ok..dar sunt oarecum necesare la un moment dat in relatie .
T : De ce crezi asta ?
M : Pentru ca oricum dupa o cearta sau ceva de genul cineva va trebui sa faca pasul impacarii so..dupa presupun ca va urma un moment de tachinari,alintari,giugiuleli etc etc ..xD
T : La 3 luni dupa o despartire dureroasa , tu ...
M : Incerc sa fac orice pentru a-mi lua gandul de la el ...
T : Ce parere ai despre urmatorul scenariu : "dupa o relatie de 1 an , urmata de o despartire , cei doi se intalnesc doar pentru a face dragoste " ?
M : Pff ,tampenii...inseamna ca de la inceput totul a fost bazat pe dragoste si doar atat
T : Tu ai putea face asa ceva ?
M : Never. Daca cineva s'ar da la mine doar pentru a ma duce in patul său , degeaba fie ca are bani/frumusete/pupularitate - nu ma impresioneaza cu nimic
T : Iubitul tau te-a parasit , iar cel mai bun prieten al lui iti face ochi dulci . Tu ?
M : Ar putea fi un plan de-al lor ...dar ce'mi pasa..daca e simpatic , de ce sa nu incerc ? Pana la urma , incercarea moarte n-are , nu ?xD
T : Pastrezi lucruri cumparate / facute cadou de fostii iubiti ?
M : Daca imi sunt de folos ,da;nu ca ar mai avea vreo importanta sentimentala sau ceva de genul ...
T : Esti intr-o noua relatie si gasesti in dulap unul din tricourile fostului . Ce faci cu el ?
M : Garbage baby!>:)
T : Pentru tine , sa te indragostesti inseamna ...
M : Sa fie acel sentiment care te face sa zambesti chiar daca nu e totul roz..si sa existe langa tine acel cineva care sa'ti provoace sentimentul.
T : Ce n-ai putea tolera la baiatul de langa tine ?
M : Pff...minciuna si nepasarea. Daca te simti FUCK OFF!:)
T : Ce parere ai despre relatiile care dureaza o viata ?
M : Pai..apreciez Dar sincer, nu v'ati plictisit?!
T : Dar despre relatiile la distanta ?
M : O tampenie..get a life!:|
T : Care crezi ca este cea mai buna metoda de a pune capat unei relatii ?
M : O discutie simpla si la obiect. Motive,neplaceri,ce a fost si ce a mai ramas...cel putin eu as aborda calea pasnica...
T : Ce preferi ? Singura sau intr-o relatie ?
M : Amandoua?!
T : De ce ?
M : Mie una mi'ar placea ca o relatie sa fie asemanatoare uneia de prieteni buni..sa ne sprijinim unul pe altul,distractie,momente romantice etc...dar sa ai si libertate. Degeaba ai pe cineva daca vrea ca toata atentia ta sa fie indreptata numai catre el si doar atat . La o adica , ai si tu viata ta . Nu esti animal de tinut in cusca
T : Gelozia iubitului te ...
M : ..Macina..si in acelasi timp mi se pare ceva penibil sa ai parte de o scena de gelozie care mereu isi face aparitia cand nu trebuie xD. Hei..intr'o relatie eu una stiu ce am de facut si ce nu. Restul,take care!

Multumesc Madalinei pentru ca mi-a acordat cateva minute pentru a raspunde la intrebari !
Va urma ...xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu