Persoane interesate

vineri, 29 iulie 2011

Love you , girls !:x

De-a lungul calatoriei mele prin viata am cunoscut foarte multe persoane . Persoane care s-au dovedit a-mi fi prieteni adevarati , dar doar pentru a-si atinge anumite scopuri . Căci dupa , au iesit din incaperea aceasta minunata pe care eu o numesc viata in cel mai oribil mod : au trantit tare usa , incat m-au lasat fara cuvinte . Si-atunci , ele mi-au fost alaturi . Ele au fost cele care m-au sprijinit si m-au ajutat sa trec peste toate , si le multumesc enorm de mult !
Sunt doua fiinte adorabile pe care le iubesc enorm de mult si pe care nu as vrea sa le pierd niciodata . Fiintele astea  fac incaperea aceasta asa minunata . O infrumuseteaza din ce in ce mai mult , pe zi ce trece , cu gingasia lor . In aceasta camera , mereu se aude ecoul rasetelor noastre ...si se va mai auzi mult timp de-acum incolo .
Va multumesc pentru ca imi sunteti alaturi si ma sprijiniti mereu in incercarea de a-mi depasi limitele ...!
Va multumesc pentru ca doar voi stiti cum sa imi ridicati moralul atunci cand sunt deprimata ...!
Va multumesc pentru ca ati urcat cu mine la bord si ma insotiti in calatoria mea prin viata ...!
Va multumesc pentru ca datorita voua , prietenia noastra inca exista ...!
Love you , girls :x!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu