Persoane interesate

duminică, 17 iulie 2011

Da ! Eu stiu sa fac diferenta dintre vis si realitate !!

" Visarea este o stare modificata de constiinta in care se construiesc povesti in imagini pe baza amintirilor si preocuparilor prezente sau a fanteziilor si imaginilor. In general, toate persoanele viseaza . "
  - Ador visele ! Imi place cand visez ! Chiar mi-ar placea ca viata mea sa fie asemenea unui vis . Un vis care nu se termina niciodata !!! :x
 - Heeeyy !! Copilooo !! Nici nu stii sa faci diferenta dintre vis si realitate !
 - Serios ma ? Tu vorbesti ?!? Tu care ramai frustrat o saptamana dupa ce ai un cosmar ?!?:))
 - Ehh ....:">si tu faci asa !>:p
 - Mamaaa ! Te-nseli amarnic spunand asta !! Nu tu esti ala care dupa ce viseaza ceva , e mandru c-a visat ce-a visat si se lauda ca avea Iphone IN VIS ?!?!
 - Baai !! si tu cum faci ?!?
 - Eu ?!? Spre deosebire de tine , las visele sa se topeasca-n zori !! Sunt vise , si-atat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu