Persoane interesate

luni, 18 iulie 2011

Sweet love ..!

In sfarsit a venit vacanta de vara !:x Vacanta pe care-o asteptam de mult timp !  Dupa cum ne planificasem , in vacanta asta o facem lataaaa !! Aventuri , petreceri dupa petreceri , nopti albe petrecute pe malul marii , panarama !!! Cat de mult imi lipseau toate astea !!
Cu toate ca am promis ca vacanta asta NU MA INDRAGOSTESC , nu am putut rezista tentatiei . Daa ! Despre tine e vorba >:P! Ok ..pot spune ca n-a fost dragoste la prima vedere ! Chiar imi parea un baiat fitos cand l-am vazut prima oara  si nu stiam cum sa ma descotorosesc de el ! Da de unde ?!? Peste tot pe unde ieseam cu vechii mei amici , HOP ..si Mr. M ! "Off  Doamne  ...de unde-a mai aparut si el ? Sa-l scoata cineva din peisaju' asta ?:-<" daa..asa-mi spuneam mereu in gand cand il vedeam ! Si-acum ?!? Acum nu pot sta mai mult de-o zi fara sa-l vad !! Si cum sa ma bag in seama cu el acum , dupa ce m-am comportat asa de urat ?:-s Da' totusi mereu am mers pe principiul "incercarea moarte n-are !" asa ca m-am bagat in seama :-" , sunandu-l .
- Heeeyy . Ce faci ?
- T ?
- Da ..eu sunt :"> te deranjez ?
- Nu ! Ce s-a intamplat ?!?
- Hm..vroiam sa-mi cer scuze pen...
- Pentru ce ?!? Nu mi-ai gresit cu nimic !
- ...pentru ca m-am comportat urat cu tine ! asta nu-i un nimic !
- Of....stai calma . Si-asa am observat ca nu sunt chiar asa de bine venit pe la voi prin zona...nu o sa mai trec pe-acolo chiar asa de des !
- Nu !! Mi-ar placea sa mai vii pe la noi ! La 6 ne-ntalnim pe banca de la strada ?!?
- ....da
...inchei conversatia , ma trantesc in pat , si-ncep sa visez cu ochii deschisi ..dar nu pentru mult timp , caci ora 6 se-apropie ...

Ok , seara a fost de neuitat ! Nu a fost cum mi-am inchipuit eu c-o sa fie . Chiar deloc ! Seara nu s-a terminat cu discutii complicate si tipete ...ci cu tineri de mana si dulcegarii !Sincer , asta-i ceva iesit din comun ! Nu sunt deloc adepta dulcegariilor intr-o relatie ! Ce se-ntampla cu mine ?!? Hmm..e ciudat ..dar incepe sa-mi placa !

Si-acum , tot ce-mi doresc este ca relatia asta sa nu fie doar o aventura de-o vara , care se va incheia cu lacrimi si suferinta !
Dar totusi au trecut 3 saptamani ...3 saptamani de cand sunt fermecata de zambetul si ochii tai ?!? Nici nu am idee cat de repede a trecut timpul . Tot ce stiu acum , este ca sunt fericita si am langa mine persoana ideala . Te iubesc !!:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu