Persoane interesate

luni, 1 august 2011

Din pacate ...inca nu te-am uitat !

Nu am uitat ...inca imi bate inima cand te vad pe strada , inca ma mai uit la pozele cu noi si lacrimez , inca mai tremur cand te vad online sau cand primesc vreun mesaj de la tine ... Am incercat sa te uit , nu ti-am mai raspuns la mesaje , nu mai vroiam sa aud de tine , ne certasem , si nici macar "prieteni" nu mai eram . Nu am uitat nici clipa-n care m-ai privit adanc in ochi si mi-ai spus "Cred c-ar fi cazul sa punem capat acestei relatii.." . Mereu ma intreb de ce ai spus asta , atunci . Caci daca te voi intreba pe tine , nu ma voi alege cu nici un raspuns . Si spusele celorlalti nu ma intereseaza . Nu ma ajuta cu nimic faptul ca unii , incercand sa ma faca sa te uit imi spun tot felul de lucruri de genul " nu te-a iubit " , " nici nu i-a pasat de tine " . Nu ma intereseaza ce spun ei . Inca-mi place sa cred ca m-ai iubit cu adevarat si ca voi ramane mereu satena ta cu ochi albastri , indiferent de situatie , asa cum mi-ai spus .
Pana la urma , daca te-as uita , as uita de vremurile in care eram cu adevarat EU , vremurile in care eram fericita pentru ca eram cu tine . As da orice pentru a-ti mai saruta o singura data buzele si pentru a te mai strange o data in brate . Si nu ,nu esti numai baiatul pe care l-am iubit . Esti baiatul pe care-l voi iubi mereu . Esti o parte din sufletul meu pe care n-o pot face sa dispara .
Cu drag , T !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu