Persoane interesate

duminică, 11 septembrie 2011

Cum reactionezi in cazul unei despartiri ? Cum te comporti intr-o relatie ? -partea a II-a -

T : Iubitul tau te-a parasit in urma cu o luna . O parte din lucrurile lui sunt inca la tine . Ce faci cu ele?
L : I le inapoiez daca mi le cere, daca nu..le pastrez.. raman totusi niste amintiri.
T : N-ai mai vorbit cu fostul tau iubit de aproape 2 luni . Intr-o zi , te suna sa te invite la masa . Cum reactionezi ? L : Accept. Nu poate fi nimic rau in asta, oricum imi era dor de el..T : Cum te comporti in prima saptamana de la despartire , presupunand ca el este cel care te-a parasit ?L : Nu fac o drama din asta.. Desi o sa ma doara si am sa sufar, incerc sa fac tot posibilul sa ma simt cat mai bine. T : Esti adepta dulcegariilor intr-o relatie ?
L : De obicei, da. Imi place sa il alint, sa.l mangai, sa.i soptesc lucruri dragute la ureche.. dar cu limite. Fara dulcegarii si alinturi nu ar exista o relatie frumoasa de iubire..
T : De ce crezi asta ?
L : Pentru ca o data si o data, intr.o relatie tot simti nevoia sa fi alintat..
T : La 3 luni dupa o despartire dureroasa , tu ...L : Eu.. inca ma gandesc la el.. Dar imi sun prietenii cei mai buni si petrecem cat mai mult timp impreuna pentru a ma face sa uit de el.
T : Ce parere ai despre urmatorul scenariu : "dupa o relatie de 1 an , urmata de o despartire , cei doi se intalnesc doar pentru a face dragoste " ?
L : Cea mai mare prostie. Am intalnit un caz de genul, iar tipa a suferit mult.. Si sincer, chiar e stupid. Dupa o relatie lunga, sa te desparti, iar apoi sa te folosesti de persoana care te.a iubit numai pentru o partida de dragoste ? Ori ne iubim si ramanem impreuna, ori te duci dracu si nu ma mai cauti !
T : Tu ai putea face asa ceva ?L : Niciodata.
T : Iubitul tau te-a parasit , iar cel mai bun prieten al lui iti face ochi dulci . Tu ?
L : Daca fostului meu iubit nu.i mai pasa de mine, iar prietenul lui merita si e chiar simpatic, ar putea iesi ceva frumos. 
T : Pastrezi lucruri cumparate / facute cadou de fostii iubiti ?L : Da. Raman niste amintiri dragute, chiar daca nu mai au valoare sentimentala.T : Esti intr-o noua relatie si gasesti in dulap unul din tricourile fostului . Ce faci cu el ?L : Nu se va supara nimeni daca dorm in el.. sau il port prin casa.
T : Pentru tine , sa te indragostesti inseamna ...L : Cel mai minunat lucru ! Daca iubesc si sunt iubita de aceeasi persoana, nu mai am nevoie de nimic.T : Ce n-ai putea tolera la baiatul de langa tine ?L : Sa flirteze cu alte fete si sa ma minta !
T : Ce parere ai despre relatiile care dureaza o viata ?
L : Povesti.. basme.
T : Dar despre relatiile la distanta ?L : Pf.. nici n.ar trebui sa vorbesc despre asta ! Am trecut prin asta si sunt foarte dezamagita.. N.ar fi trebuit sa existe relatii de genu`.. Desi unii chiar pot intretine o relatie la distanta. Bravo lor..T : Care crezi ca este cea mai buna metoda de a pune capat unei relatii ?L : O discutie face-to-face, in care ii spui cate lucruri dragute s.au intamplat.. Si pui capat, pur si simplu. Nu mai simti nimic, relatia nu mai decurge asa cum ti.ai dorit, nu mai merge !T : Ce preferi ? Singura sau intr-o relatie ?L : Intr.o relatie, desigur. Intr.o relatie in care sentimentele sunt reciproce !
T : De ce ?
L : Pentru ca atunci ma simt cel mai bine.. Iar daca o mai am si pe prietena mea cea mai buna langa mine, sunt cea mai fericita !
T : Gelozia iubitului te ... 
L : Ma face sa ma simt bine ! Stiu ca ii pasa si ca ma iubeste, insa nu imi place sa faca crize de gelozie fara motive intemeiate. Pana la urma, ar trebui sa aiba incredere in mine.
Multumesc , Lecsa
[ http:lecsu-xd.blogspot.com]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu