Persoane interesate

duminică, 18 septembrie 2011

Nu cred in povesti de dragoste cu happy ending !

Un non-happy ending va fi intotdeauna mai de impact decat un final fericit gen iubire fara de moarte si tinerete fara batranete .
Chestiile astea nu sunt reale, oamenii nu sunt chiar asa de prosti si de regula, mult mai solidari la necaz decat la bucurie. Plus, atunci cand te regasesti intr-o poveste si te identifici cu niste personaje, altfel percepi mesajul.
Si cu siguranta, in fiecare din noi exista sau a existat la un moment dat, o speranta .. a existat un Fat Frumos cu un cal alb , a carui printese eram chiar noi .
Nu mai cred in povesti de dragoste cu happy ending ! Am crezut in ele , mi-am facut sperante , am visat prea mult , m.am lasat purtata de aripile vantului ..am ajuns prea departe si am cazut ... viata mi-a aratat cum moare totul , cum totul e doar un joc in mainile destinului 
Nu cred in povesti cu happy ending ...
doar visez la ele !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu