Persoane interesate

sâmbătă, 10 septembrie 2011

multumesc micutei mele familii !

Mama : multumesc pentru ca ma sustii , pentru ca ma certi cand fac prostii si pentru ca ma suporti !!
Tata : multumesc ca ma tachinezi si ma faci sa rad cand sunt suparata !
Naiana : multumesc !!!! multumesc pentru ca existi ! multumesc pentru ca tipi la mine ! multumesc ca nu ma tratezi ca pe o copila [chiar daca sunt :-"] !!! multumesc pentru ca ma asculti !!
Madalina : multumesc si tie , blanda originala ce esti !! multumesc pentru ca ma faci sa rad !! multumesc ..pentru ca avem un prieten comun , the telephone :">
Andra : multumesc , surioara mea mai mare cu cateva ore ! pentru ca pur si simplu esti aici , pentru ca tu esti partenera mea nr. 1 de barfa , pentru ca stim noi bine sa alegem baietii !<3
Dan :multumesc blondule !! pentru noptile tarzii de vara in care radeam de nu mai puteam de anumite lucruri /persoane .pentru ca iti ador ochii aia !!!
Mihai : multumesc , my dear !! multumesc pentru ca mi.ai distrus fiecare vis , in parte !!
Radu : multumesc ! pentru ca numai vara iti aduci aminte de noi !
Rebecca : multumesc ! pentru ca faci cea mai buna cafea !
Lucian : multumesc ! pentru ca ma asculti si pentru ca faci cele mai deosebite cadouri !!

Multumesc si fostilor membri ai -familiei- care au ales sa plece ...pentru ca din cauza lor am devenit asa cum sunt astazi - puternica !

Un comentariu: