Persoane interesate

vineri, 9 septembrie 2011

iubind cu ura

Tu , ura-nvolburata ,
ce din iubire te-ai nascut ...
Tu , aripa de moarte ...
Tu . inger fara de-nceput ,
N-ai mila pentru mine si-n inima-mi sadesti
Iubire , dar si ura , caci chinul
il iubesti .

Cum poti sa-mi iei si inima
Si-n mana ta s-o tii ?
Cand din ura-mi nasc ura ,
desi mereu te voi iubi .

As vrea sa stiu distanta dintre
viata si moarte ,
S-alung dorul iubirii reci
Desi ,
Cu-atata nedreptate
Ma cuprinzi , ma strangi mai tare ,
Si-n ochii tai caprui ma-neci
Si totusi stii ca te urasc , dar te iubesc pe veci .

Cum poti sa-mi iei si libertatea ,
Si dorul neajuns
Privind la mine cum ma pierd
in soarele apus ?

Odata m-ai atins si sangele-mi cald a inghetat ...
Atingerea ta fara regret in inima am pastrat .
Si-o mai tin si-acum
Si ma ucide , pas cu pas...
Caci din ce am fost , iubire ,
Doar ura mi-a ramas .

Doar ura rece , usor amara ,
ce-o tii in ai tai ochi
Si ma strapungi cu dorul tau ,
si ma alungi cu ei .
As vrea sa scap , sa zbor departe ,
Dar aripile-s ude
Si oricat strig sa fiu salvata ,
nimeni nu m-aude ,
Decat tu , ura-nvolburata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu