Persoane interesate

duminică, 18 septembrie 2011


Eul meu , m.a invatat din joaca sa spun "te iubesc " . Era ca o formula de matematica , care aplicata , rezolva ceva . Ca un text , pe care scris , citit , sau auzit prea mult , il memorezi , apoi il spui si crezi ca stii sa-l utilizezi corect , in orice situatie de viata si fata de cine trebuie . 
Intro zi am simtit ca "te iubesc " exista cu adevarat , ca nu e text , nu e expresie , nu are doar istorie , ci e un punct de vedere al sufletului meu pentru EL . De fapt , si singurul punct de vedere existent . . De asta inca te iubesc pe tine , pe tine , pe tine , si pe tine . Lumea mea interioara e populata numai de tine , de intamplarile mele , ale noastre .De intalnirile si despartirile noastre , iubitul meu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu