Persoane interesate

marți, 6 septembrie 2011

The one ...

Ma gandesc la -the one- ca la un tip inalt , brunet , cu tenul masliniu si ochiii verzi si mari !  Modest , intelegator si ...bine , putin incapatanat ! In timp ce ii faceam un fel de portret acestui -the one- in minte , imi amintesc de fostii ucigatori ai viselor mele . Le selectez calitatile si i le atribui LUI . Dar stai ! Acesti ucigatori de vise au si defecte ...defectele astea imi trezesc amintirile de mult apuse . Dar eu mereu am dat la o parte defectele lor si pe fiecare l-am numit -the one- . Ohh,cat de naiva am putut fi !
Apoi ...m-am gandit ca -the one- (hmm, cat de departe s-a ratacit ) , ma va recunoaste oricum si ca , atunci cand va veni ii voi oferi ce a mai ramas din inima mea (probabil o bucatica insangerata) , iar EL va sti sa ma recreeze ca intreg , chiar daca nu voi mai avea puterea de a fi mai mult de o fantomatica inima chinuita .

Candva credeam ca oriunde a fi -the one- il voi gasi . Dar acum , traiesc cu gandul ca oriunde ar fi , ma va gasi el . Nu mai am pretentia sa misc muntii din loc si sa tamaduiesc inimi calcate de bocanci . Eu il voi gasi doar ...in sinea mea , cand voi iubi . Daca voi mai iubi vreodata ...Si atunci ma voi trezi la viata , la o viata adevarata , unde soarele si luna plang cu raze de fericire in locul meu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu