Persoane interesate

duminică, 9 octombrie 2011

Franjuri

Am incercat sa nu vorbesc despre moarte
Sa nu o preschimb intr.o materie ultragiata
Sa nu gresesc fata de ea...


Pana acum , viata mea a fost cu franjuri obisnuiti
Am fost uneori fericita , alteori bolnava
M-a durut pielea,
Am iubit
Am urat
Am iubit , m-am resemnat .
Am luat-o de la capat
Am si cantat cu vocea mea usor groasa
Am si plans ...


M-am parfumat cu Givenchy
Am mirosit a cadavru proaspat
Am fost un carusel sclipicios , ca un licurici de piedestal ...
Apoi ..intr-o zi am zarit o lumina-ntre coapse
Si printre degete rasfirandu-se.
M-am dus dupa lumina aceea dincolo de ferestrele casei mele .
Dincolo de oras , de patrie , de onoare ...
Dincolo de numele meu si de cine sunt .
Si doar gasindu-ma acolo , singua si femeie , am inteles ca nu ma mai pot intoarce vreodata cu adevarat , printre vechile franjuri ale vietii mele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu