Persoane interesate

duminică, 16 octombrie 2011

I am a victim of my own mind !

Ce usor este sa aruncam cu vorbe fara sa ne gandim ce dureri vor lasa acestea in urma... Ce usor e sa inchidem ochii si sa inventam povesti pentru ceilalti ca sa ne convingem pe noi de un adevar de care suntem nesiguri.. Urasc mincinosii ! Pot sa spun ca ii urasc pe toti cei care m-au mintit ! Dar odata cu asta , le admir minciunile .
Minciunile lor m-au facut sa fiu ceea ce sunt acum .Nu as fi ajuns sa vad viata asa cum e daca nu as fi vazut cum ,uneori, vorbe atat de mari cuprind adevaruri atat de mici...
Am mintit si eu la randul meu , recunosc ...Am mintit teribil de mult ! Am ranint oameni dragi mie mintind . M-am pus in locul lor si mi-am dat seama cum se simt ...sau cat de rau s-ar simti daca ar afla ca ce le-am spus eu a fost o minciuna ..Si-ar pierde toata increderea in mine si..nici mie nu imi place sa fiu mintita . Asa ca am incetat sa mint ...cel putin asa cred .

p.s : Singura persoana pe care voi continua sa o mint pentru todeauna sunt eu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu