Persoane interesate

marți, 25 octombrie 2011

Hei , Tu ! hai sa fim deprimati impreuna.. sunt atat de tradata de vara, incat nici parul nu mai are aceeasi culoare.. ma gandesc sa ma vopsesc roscata..chiar am nevoie de o schimbare !
Hei , noi doi obisnuiam sa fim prieteni ! Nu vrei sa urci la un pahar de vin rosu? E cam dezordine in ultima vreme pentru ca in camera mea s-a mutat un paianjen si nu-mi permit sa-l deranjez .
Hei , vecino! Nu vrei sa vii la o doza de bere? Poate m-ajuti sa compun un al cincilea anotimp si sa-l distribui gratuit consumatorilor de nopti albe in loc de mesaje de dragoste .
Hei , strainule !  Nu vrei sa urci la o cafea? Hai sa ne distrugem reciproc.. oricum nu mai vorbeste nimeni cu tine in ultima vreme, iar eu nu sunt in stare sa leg doua cuvinte - fericirea e gratis ..dar degeaba.

Hei !! nu vrei sa urci pana la mine? daca esti obosit am sa-ti trimit prin posta liftul iar daca-i parul suficient de lung promit sa-ti impletesc un blues intre etaje , de la camera mea pana la parter !
Hei tu, respira-mi ultimele zile ..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu