Persoane interesate

sâmbătă, 15 octombrie 2011

A inceput acum un an si ..cateva saptamani . A fost sclipirea din ochii unui copil atunci cand cere o jucarie sau zambetul cerului de dupa ploaie sau chiar sunetul ploii intr-o dupa amiaza tarzie . A fost cerul , norii si soarele . Ai venit ca un rasarit din acelea care iti incalzesc privirile si iti topesc sufletul. Ai fost cel mai minunat apus si cel mai cald suras pe care l-am vazut.
In tot timpul acesta , in care te-am tot asteptat , am invatat ca orice ploaie isi are sfarsitul in razele soarelui si ca orice zi se-ncheie cu o noapte. Ca fiecare iarna incepe cu ultimele zile de toamna si fiecare sarut e-o despartire. Fiecare eu se termina in tine si fiecare tu incepea din nimic; brusc, dar de nerefuzat. Ca zilele nu sunt altceva decat prelungiri ale noptii si ca noi nu suntem decat o prelungire a unui cer plin de stele.
 p.s : Tu . pentru mine ai fost tot ..tot ce am astaptat un an intreg !

I think , a part of me will always be waiting for you !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu