Persoane interesate

luni, 17 octombrie 2011

Mi-e dor de al tau adevarat zambet ghidus , fiinta mica !

Celebrate_the_summer_by_sweet_reality_xo_large_large
Ma uit in poze , scumpa mea ! Te vad aşa cum erai acum un an. Fericită. Ochii îţi zâmbeau , iar nasul tău se strâmba . Dar acum nu mai eşti acel copil şi mâinile ţi se strâng în păr uneori .

Rasete . Gingasie . Toate astea îmi sună a demult. A fire scurte de păr, a piese care râman pe veci în suflete de copilă, a zâmbete de “ eu nu ştiu exact ce vreau momentan “ . Ne-am schimbat. Am fost altceva. Şi acum parcă nu mai suntem ce am fost. Credem ca asta nu mai contează. Dar hai scumpa mea sa lasăm în urmă tot răul şi-l aruncăm in mare. Astăzi e ziua în care tu zâmbeşti. Iar. Trăieşte-ţi fericirea picătură cu picătură, iubeşte-o, şi îngrijeste-o. Lasa vinul să curgă în paharul gol si miroase parfumul cu care acum eşti obişnuită. Zâmbeşte la lucruri mari şi râzi din tot sufletul la lucruri mici. In mana mea mica ti-as lua gandurile si le-as stropi cu apa vie . Nu pot sa te mai vad asa , fiinta mica ! Parcă-mi crapă mie lacrimile, când mă gândesc de când nu te-am mai auzit râzând.Aminteşte-i sufletului tau din când în când să se zbată. Poate aşa prinde iar, din zbor, pulsul. Şi să ştii că am să vin să-l întreb ce mai face.
Nu te las singură, copil. Astept acea zi in care voi veni la tine si o sa te intreb " De ce esti asa de gingasa si de frumoasa ?" . Iar tu , fiinta mica sa imi raspunzi : " Pentru ca am reinvatat sa zambesc ! " .

Un comentariu:

  1. O voi face curand. Asteapta-ma, dupa fiecare ploaie, apare mereu un curcubeu frumos. Te iubesc si iti multumesc ca ma accepti asa cum sunt, cu bune si cu rele. Imi cer scuze ca sunt si rea uneori, dar ca "mama" imi fac datoria. Spune si tu, daca nu eu, atunci cine?:)) Cine sa te certe? Cine sa te mangaie atunci cand plangi in miez de noapte? De preferabil pe la ora 3 dimineata!
    Cine sa iti dea sfaturi cand vine vorba de El? Cine sa iti aleaga hainele pentru o seara de "clubareala"? Cine?

    P.S Esti si vei ramane mereu, puricelul meu preferat! Love you, Teutsel puriceeel!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere