Persoane interesate

luni, 3 octombrie 2011

Nu am fost niciodata lacoma . Nici de bani , nici de lux , de nimic ! ...numai de tine . Doar de tine am fost lacoma ! De tine , de sufletul si de trupul tau . Nu ma multumeam niciodata cu ce.mi ofereai ..cu ce faceai . Mereu vroiam mai mult , mereu vroiam sa fie mai bine . Iti ceream imposibilul , ca o cersetoare . Dar nu m.am gandit niciodata ca e nedemn sa cersesti . Am fost o lacoma ! Dar cu toate acestea , sper sa te intorci . Poate ca te astept in zadar ...si totusi inca mai sper ca voi auzi de la tine , un " Imi lipsesti " care sa imi mangaie sufletul . Mi.ai spus ca daca te voi pierde vreodata , vei aparea ..nu dupa mult timp din nou in viata mea , intr.un tren . Stii ce ai uitat sa.mi spui ? Sa astept pe calea ferata si sa opresc trenul in care esti , caci nici.un tren nu are statie in viata mea !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu