Persoane interesate

duminică, 7 august 2011

27 iulie 2011 ( Eforie Sud ) 
Este dragostea un obiect material care poate fi smuls unuia si incredintat altuia ? Este dragostea o propietate sau o podoaba ?
O lumina ... o lumina la fel cu cea a intelepciunii sau a cunoasterii . Asta este lumina dragostei .
Lumina inteligentei are o limita . Ea actioneaza decat intr-o singura sfera , dar lumina iubirii e mult mai stralucitoare . Ea arata toate lucrurile in adevarata lor infatisare .
ora 15.30 . Pe plaja goala venea un tanar cu un slip albastru , avand un sac de sport in mana . Din loc in loc se oprea , cauta in nisip o piatra plata si o arunca pe oglinda apei , facind-o sa se duca in salturi pana departe . Marea este foarte calma si foarte albastra . La doi kilometri in urma se vedea multimea de turisti , concetrata , lipita de nisip ca pe o panglica de prins muste , multumita de aglomeratie . Tanarul , cel cu slip albastru se apropie din ce in ce mai tare de mine . Imi pare cunoscut acel par ciufulit de briza marii si acel mers agale . In fine ... imi intorc capul in partea dreapta si continui sa scriu ..Totusi , cu coltul ochiului  am continuat sa-l urmaresc . Dupa cateva minute , m-am ridicat si m-am indreptat spre el . In spatele Calului de Salcie , am descoperit o plasmuire de nisip ud , neclara , putin ciudata . Poate e o zeitate feminina a marii , dar dintr-o mitologie falsificata , caci tinea in mana tridentul lui Neptun .
- Tu ai facut-o ?
Baiatul isi intoarse capul spre mine si-mi zambi .
- Mihai ? Nu-mi vine sa cred . Ai reusit sa ajungi :x !
- Doar ti-am promis ca vreau sa-ti fac o surpriza vara asta .
- Doamnee nu imi vine sa cred :x .
Mi-am petrecut toata  ziua cu el . Pe seara , mi-a spus ca 2 zile este nevoit sa stea la bunica lui in Mangalia , dar va face tot posibilul sa ne vedem in fiecare zi .
Cand am ajuns la cei care m-au gazduit , mi-am verificat telefonul . -Un mesaj : Mihai (28 august .00:12 ) Acum , cand o buna parte a viselor mele s-a implinit si nu se vede nici o piedica spre a se implini toate , iti declar ca as fi renuntat la ele si as fi venit cu tine , din prima zi cand m-ai fi chemat , oricat as fi fost de departe ... Acum , cand se pare ca totul intre noi s-a terminat , am inteles ca nu puteam sa am totul . Dar nu renunt atat de usor ...asteapta-ma , sosesc cat pot de repede . Te iubesc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu