Persoane interesate

joi, 25 august 2011

Mi-am pierdut drumul cautandu-te .

Poate intr-o zi , drumurile noastre se vor intersecta . Poate pentru o zi , soarta ne va alege iar ca aceeasi parteneri in drumul vietii  . Dar nu trai doar pentru acea zi !Urmeaza drumul pe care trebuie sa il urmezi ! Zambeste si nu te uita inapoi ! Macar tu sa nu faci aceeasi greseala .
Eu mi-am pierdut drumul . Mi-am pierdut drumul in intuneric , cautandu-te . Am plans , si m-am gandit numai la trecut . Mai exista doar o singura sansa de a-mi recapata drumul , cand se facuse lumina . Dar din incapatanare am pierdut-o . Am refuzat si am spus " nu ma intorc din drum !" , si asa a fost .
Te caut ,  te strig ...imi doresc sa apari de dupa valul de ceata ce-l vad in fata , sa ma iei de mana si sa ne gasim impreuna un drum căci singura , nu pot sa strabat aceste drumuri lungi spre fericire .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu