Persoane interesate

marți, 30 august 2011

fuck you , my dear !!

O scara de bloc retrasa , aproape de centrul orasului . Locul in care am ras , am plans ...am pus punct si-am luat-o de la capat  de nenumarate ori . Atatea amintiri ce se leaga de locul asta !

E dupa-amiaza , e cald , iar eu  stau singura in fata scarii si astept ceva. Ceva ce stiu ca niciodata nu o sa apara ...Scot telefonul si incep sa scriu ce am scris in ziua in care m-am despartit de el , iar la sfarsitul mesajului , un "daca vrei sa vorbim , ne vedem la scara " plin de speranta . Astept , 10..15 minute . In umbra , vad o silueta cunoscuta ..si acel par valvoi care adoram sa-l ciufulesc !
-Mihai ?!?
-Credeam ca nu o sa te mai gasesc aici . Imi cer scuze ca am intarziat ....
-Da..sunt obisnuita !
-Am avut putina treaba in oras cu....
-Dar a spus cineva ca trebuie sa imi dai explicatii ?!?
-....

se uita la mine , oarecum speriat ..surprins . incerc si eu sa ma amuz de aceasta iesire dura !
amandoi tacusem ...ne uitam in jos si parca nu indrazneam sa ne spunem nimic unul altuia .

-Vei ...spune ceva ?
-Ce sa spun ...credeam ca tu ai de gand sa imi spui ceva , din moment ce m-ai chemat aici ..
-Am de spus multe ...dar...defapt te-an chemat pentru ca imi era dor de tine .E ca si cum te stiu de un car de ani , dar nu te cunosc deloc !
-...poate nu ai avut rabdare sa ma cunosti .
-Sau poate nu m-ai lasat sa te cunosc !
-...
-Nu crezi ca povestea noastra are nevoie de un final fericit ?
-Crezi ca povestea noastra va lua viata din nou ? E in coma de prea mult timp .
-Da..ai dreptate ..
-Traiesc in alte povesti acum !!:)...[rade ironic]

...incerc sa schitez un zambet , dar lacrimile imi inabusesc ochii ...
-Ce e ?
-Cum ce e ?!? Cum traiesti in alte povesti acum ?
-..nu voi fi pentru totdeauna al tau .Suntem despartiti , stii ?
-Da...stiu ..dar daca suntem despartiti nu inseamna ca am incetat in a te iubi !
-...
-Iar tu nu ai incetat sa te mai vezi si cu alte fete ! Stiu !
-...da , asa e . De ce sa mint ?
-Daca acum esti ale altor fete . De ce revii mereu la mine ?
-Pentru ca niciodata nu mi-ai cerut sa plec ...

...in discutia noasta aprinsa , intervine soneria telefonului sau ...

-Ah .. imi pare rau . Trebuie sa plec . Daca vrei sa mai vorbim ..asta e numarul meu nou de telefon ....notezi ?
-Da ...spune acum !
-0764.....

...in timp ce ii notam numarul , mi-am dat seama ca fac o greseala enorma ...

-Pff... lasa numarul de telefon . Nu am nevoie ! PLEACA ! Sper ca de data asta m-am facut auzita !
-Dar...
-Fara -dar- ! Multumesc !
-...
-Mi-ai adus aminte ca unii oameni ucid si suflete !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu