Persoane interesate

miercuri, 17 august 2011

Este ora 00:16 . Nu pot dormi . Poate nici nu vreau sa adorm si sa te visez iar .Sunt intr-o stare greu de descris . Sunt trista si mi-e dor de ceva,de cineva.. De ce mi-e dor? Am si uitat ..Lipseste de prea mult timp,nici nu mai stiu cum arata. Imi deschid caietul meu vechi care l-am asezat deasupra dulapului si incep sa citesc niste lucruri care le-am scris in trecut si...imi dau seama despre ce e vorba..Mi-e dor de El. Mi-e dor sa ma tina de mana,mi-e dor sa ma pierd in bratele lui ,mi-e dor sa-mi dea usor parul dupa ureche,mi-e dor de prezenta lui . Dar i-am ratacit chipul printre amintiri si nu-l mai pot gasi. Am obosit sa-l mai caut,si parca nu mai vrea sa fie gasit. Poate si el cauta drumul spre mine , sau poate m-a si uitat ...dar nu vreau sa cred asta .
 EL ! acelasi El pe care il visez mereu,care ma face fericita,cu care privesc rasaritul pe malul marii , acelasi El care imi scrie numele in nisip,care ma face sa plang si sa rad in acelasi timp,de care ma indragostesc in fiecare dimineata..Pe acest El l-am cautat in toti baietii pe care i-am intalnit , dar nu am reusit sa-l gasesc . Uneori as tipa tare numele lui si as vrea sa ma auda  si sa vina spre mine sa ii pot spune cat de mult il iubesc . Ma uit la pozele cu noi  , ascult melodia noastra ,  Praf in ochi- O mie de ganduri si lacrimez . Iti trimit toate lacrimile mele pentru a iti mangaia chipul asa cum obisnuiam eu sa o fac in noptile tarzii de vara . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu