Persoane interesate

sâmbătă, 13 august 2011

L.O.V.E

T : Ce varsta ai ?
I : 15 anisori xD
T : Care este parerea ta despre baieti ?
I : Daca cuvantul "baiat" ar fi ceva de sticla si s'ar sparge ..sa spunem ca cioburile s'ar numi : fericire,amuzament,suspans,dorinta,tristete,lacrimi,suferinta...
T : Cum definesti tu iubirea ?
I : O vad a fi ceva de care avem nevoie si ne'o dorim atat de mult insa ne face mult rau.
T : Care ar fi reactia ta daca te-ar insela partenerul ?
I : Pentru cateva momente as fi socata,dupa..as incerca sa trec peste chiar daca trebuie sa sterg un trecut colorat...
T : Ai fost vreodata indragostita de doua sau mai multe persoane deodata ?
I : Da..a fost ciudat dar in dragoste si razboi totul este permis . 
T : Cat ai astepta pe cineva pe care iubesti cu adevarat ?
I : Depinde..daca ceea ce ne desparte ar fi ceva ce putem dezlega si sentimentele lui fata de mine sunt ca si ale mele fata de el,as astepta.Daca nu,nu pierd timpul degeaba..oricum ar fi ceva trecator..
T : Care este cea mai mare frica a ta intr-o relatie ?
I : Faptul ca el s'ar putea preface pentru a'si atinge un scop anume.Nu suport ca cineva sa se joace cu sentimentele mele..
T : Ti-ai dori un partener gelos ?
I : Nu chiar...
T.: De ce ?
I : Pur si simplu nu ar fi cazul...cel putin asta cred eu.Si dupa cum spui tu "gelos" exagerez gandindu'ma la faptul ca ne'am certa din pricina oricarei discutii o am eu cu un amic/coleg etc.Ar fi de prisos...
T : Ai ierta si ai trece peste ceva oricat de oribil ar fi acel lucru ?
I : Depinde...In mare parte da!..iert si trec repede peste unele intamplari neplacute , insa nu permit nimanui sa se foloseasca de mine sau sa'mi faca ceva rau fara a avea un motiv intemeiat.
T : Ai da totul intr-o relatie ?
I : Daca se merita da!..daca nu simt macar o farama de reciprocitate cred ca ar fi cazul sa avem o dicutie serioasa despre aceasta "relatie".
T : Acum , daca ai avea ocazia , ce i-ai  spune baiatului care te-a -ranit- cel mai mult ?
I : Pff..nu cred ca merita nici macar sa'i acord atentie. Daca m'ar privi in ochi cu atentie si-ar da seama ca ma uit la el ca la ceva atat de neinsemnat in viata mea si ca vina a fost al lui . 
Va urma 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu