Persoane interesate

miercuri, 10 august 2011

Draga M .
Ma regasesc gandindu-ma din nou la vocea ta , la ochii tai mari si sclipitori , la cuvintele care nu am apucat sa ti le zic niciodata . Frica , dorinta , pasiunea . Ma gandesc la riscurile ce le-ai infruntat . Incapatanarea , discutiile infinite . De cate ori ne-am spus adio si de cate ori ne-am intors din drum pentru ca ne era prea greu unul fara altul . De cate ori ne-am jurat ca nu o sa mai vorbim niciodata si apoi ne-am convins ca lucrul acesta este o greseala . Ma gandesc la tine . Ma gandesc la promisiunile care ni le-am facut , la barfele care le luam mereu in ras impreuna , la visele care speram sa devina realitate . Ma gandesc la lucrurile care m-ai invatat sa le fac .
M-ai invatat sa am curajul sa ma ridic de fiecare data . M-ai invatat sa zambesc , sa visez cu ochii deschisi , sa iubesc neconditionat ,sa gandesc inainte sa vorbesc . M-ai invatat ca viata trebuie traita indiferent de obstacolele care ne ies uneori in cale , chiar daca putem sau nu sa le depasim . M-ai invatat foarte multe dar ai uitat ceva . Ai uitat sa ma inveti cum sa te uit . Incerc sa invat singura asta dar mereu imi aduc aminte ca am promis ca nu te voi uita niciodata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu