Persoane interesate

duminică, 14 august 2011

I like to think that other people are the ones who screw up my life . But really , it's me ...

Citeste de doua , sau de mai multe ori asta si baga la cap :))! De ce de mai multe ori ?:> Pentru ca sunt sigura ca prima oara cand vei citi , vei bufni in ras si vei spune " Huh ? Ce ? Cum ? Eu nu fac asa ! Nu dau vina pe alte persoane cand mi se intampla ceva !" . Ba da ! Toti facem asta , uneori fara sa vrem .
Cati dintre voi nu se regasesc in urmatoarele afirmatii banale ...?
"Daca nu era el/ea ..nu mai sufeream " - "Daca nu erai tu asa sentimental/a si daca nu mai puneai chiar asa de mult suflet in acea relatie nu mai sufereai !"
"Daca nu era respectivul/respectiva , nici nu afla ca l-am inselat / am inselat-o " - " Esti sigur/a?"
"El/Ea a facut /zis/trantit/spart/rupt/stricat/baut/fumat ..etc etc !" - " Ah . si tu doar ai stat si te-ai uitat la el/ea ?  Nu prea cred.."
Hai .. fiti sinceri:) de cate ori ati dat vina pe colegul/colega de banca cand radeati in timpul orei ?
De cate ori  ati spus " Ea/El m-a obligat sa beau/fumez/fur/jignesc.." (si lista continua) ?
NOI suntem de vina ! Daca am avea putin mai mult orgoliu si nu ne-am lasa asa de repede influentati de ceilalti nu s-ar mai intampla asta .
So ..  you don't like to think that other people are the ones who screw up your life but really , are you ?;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu