Persoane interesate

marți, 23 august 2011

Lost in a fairytale .

Inca-ti mai simt mainile in parul meu . Inca te mai aud strigandu-ma . Inca-ti mai aud rasul . Inchid ochii , mi te imaginez langa mine . Ce frumos e ...!
Mda ...ca de obicei , nu dureaza mult căci nici 5 minute nu trecuse , si primisem un mesaj . E El . Cel care a incercat din rasputeri sa ma ajute sa te uit . El e baiatul care acum ma iubeste , si imi demonstreaza asta . Dar gandul imi sta tot la tine . Tot tu imi colinzi visele in fiecare noapte . Dar visele sunt vise , iar realitatea ... realitate . Si  realitatea nu prea imi da de inteles ca o sa mai fii al meu  , asa cum ai  fost si in cele 87 de zile petrecute impreuna . In acele zile ne-am facut sperante ce s-au destramat . De cand te-am vazut m-am intrebat de ce a decis destinul sa ne intalnim . Destinul e fara mila , e precum o adevarata scorpie ! Ne-a ucis fiecare vis , si ne-a facut sa suferim  in cea de a 87-a seara . Seara care imi doresc sa o uit .
Dragul meu , nu vei sti niciodata cat de mult m-ai ranit , dar nici cat de mult as vrea sa te intorci inapoi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu